2013. december 1., vasárnap

Vacsora egy kollégiumban - ételrendelés a Foodpandától

Nem tudom, hogy azok között, akik olvassák ezt a bejegyzést vannak-e kollégisták, vagy volt kollégisták, mindenesetre szeretném leírni a kollégista körülményeket. Nem akarok kitérni a fűtés és a meleg víz hiányára, hiszen gondolom, akik erre járnak inkább a gasztronómiára kíváncsiak. A menzás kaja rossz, a kolis még rosszabb. Persze a kolis kaja is egyfajta menza, de nehéz az embernek reggel-délben-este melegítetlen, ízetlen - néha túl sós - és furcsa színű/állagú ételeket enni. Pláne ha valaki - mint szerény személyem arra vetemedik, hogy a gasztronómiáról olvas, és ír. 
A lényeg, hogy a rémes és ehetetlen ételek közül mentett ki Lilla, amikor arra kért próbáljam ki a Foodpandát, és írjam, meg róla a véleményemet.




Mi is az a Foodpanda? A Foodpanda egy online ételrendelő portál, ahol egyszerűen lehet rendelni rengetegféle étterem és étel közül. Persze az egyszerű relatív fogalom, nekem ugyanis először nem esett le, hogy ha online ételrendelés, akkor nem telefonálni kell az étteremnek... Ezután a nagy felfedezésem után már ment minden, mint a karikacsapás. Kicsit féltem attól, hogy bonyolultabb lesz, mert az online rendelésekhez nem nagyon értek (még soha nem csináltam) ebből kifolyólag bizalmatlan is voltam egy kissé. Megnyugodtam azonban, mikor konstatáltam, hogy nem átutalással kell fizetni, hanem helyben. (Az átutalás meg pláne nem menne...)
Mivel a kollégiumban egy szobában öten lakunk, úgy döntöttem, hogy meglepem a szobatársaimat valamivel. Ezért a Pizza di Casa étteremből rendeltem három nagy pizzát illetve desszertnek palacsintát valamint konyakmeggyes gesztenyepürét. A rendelés egész héten izgalomban tartott mindnyájunkat, szinte tűkön ülve vártuk a csütörtök estét, amikorra a rendelés időpontját kitűztük.
A futár pár percet késett ugyan, de még forrón adta a kezünkbe a pizzákat és a desszerteket. Izgatottan bontottuk ki a fenségesen illatozó dobozokat. A pizzák szépek voltak és hatalmasak, nem mellesleg pedig borzasztóan finomak. Mire a desszerthez értünk, már mindenki becsömörlött az evéstől, ezért a fele megmaradt reggelre. 
Összességében nagyon jól sikerült este volt. Az ételrendelésnek, pláne ha egy közösségben történik, nagyon jó hangulata van. Mindenkinek jó szívvel ajánlom a Foodpandát, ahol garantáltan mindenki megtalálja a kedvére való ételeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése