2014. április 17., csütörtök

Nigella féle csirkefalatok

A Szakácsmustra játékot Sasó hívta életre. Most Kisildi a játék háziasszonya, és Nigella Lawson lett a szakács, akitől a játékosoknak főzni kell. Nézegetve Nigella műsorait én valami édességet akartam készíteni, de aztán láttam a puccos csirkefalatok videóját, és ebédötlet híján elkészítettem. Finomra sikerült, bár a bunda nem lett annyira ropogós, mint reméltem. Az arányok megtartásával ugyan de a mennyiséget kissé variáltam. Egyébként nagyon egyszerű ebéd.





Hozzávalók


- 2 darab csirkemellfilé

- 375 dkg natúr joghurt

- 25 dkg sós keksz (nálam 10 dkg sajtos keksz, ehhez 1 nagy evőkanál reszelt parmezán, illetve tejfölös-hagymás keksz, ehhez 1 nagy evőkanál zsemlemorzsa)


Elkészítés

  1. A csirkét kis darabkákra vágjuk és a joghurtban néhány órát vagy egy éjszakát állni hagyjuk. Ettől nagyon puha és omlós lesz.
  2. Másnap, vagy pár óra múlva a kekszet jól záródó erős anyagú zacskóban sodrófával összetörjük (én külön külön a két ízt) majd a husikat enyhén lecsepegtetjük, meghempergetjük a kekszben, sütőpapírral bélelt tepsibe helyezzük.
  3. 200°-on nekem olyan 15-20 perc alatt sültek meg. Kukoricás rizzsel és ketchuppal ettük. Finom volt.

Megjegyzés

Arra számítottam, hogy a sajtosnak lesz nagyobb sikere, de a hagymás jobban fogyott. 

2 megjegyzés: