2014. szeptember 10., szerda

Nutellás banános pohárkrém a Blogkóstolóra

Gerti blogján nézelődve a szilvás diós lepény mellett egy másik egyszerű finomsággal is barátkoztam. Kicsit csaltam, hiszen ugyanazokból az összetevőkből dolgoztam bár, de egészen másfajta desszertet kaptam végeredménynek. Gerti nutellás fagyija helyett én egyszerű pohárkrémet készítettem, ami, bár kibővült néhány szereplővel, nagyon gyors, finom, kalóriadús és édes... :) Pillanatok alatt összedobható, rögtön fogyasztható. A nutella és a banán édessége miatt további hozzáadott cukrot nem tartalmaz, bár a mogyorókrém miatt nem nevezném cukormentesnek. :) Ami hozzákerült még, az a vajas keksz, illetve a tetejére tört mogyoró. Az arányok tetszés szerint változtathatók!




Hozzávalók (2 főre)


- 2 banán

- 2 kiskanál joghurt

- 2 púpos evőkanál nutella

- 2 darab vajas keksz

- mogyoró, csokireszelék

Elkészítés

  1. A nutellát kikevertem a joghurttal, hogy lazább legyen, és könnyebben mehessen bele a banán.
  2. A banánt megpucoltam, az egyik negyedét félretettem a díszítéshez, a többit pedig összeturmixoltam a nutellás joghurttal.
  3. A kekszeket elrendeztem a tálkák alján (lehet darabokra törni, én kifejezetten élveztem, hogy a keksz pont akkora, mint a tálkám, és egészben hagytam.), majd rákanalaztam a banánkrémet. A félretett banánnal, durvára tört mogyoróval és csokireszelékkel díszítettem. Lehet tejszínhabbal tálalni, de magában is elég ütős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése