2014. november 10., hétfő

Snickers szelet

Dinánál láttam ezt a süteményt, és egyből beleszerettem a képekbe. (Nála mindenféle süteménynél igen nagy a kísértés). A Snickers csoki nagy kedvencem, bár kiskoromban nem szerettem, nem is tudom miért... Dina receptjéhez képest néhány dologban változtattam, például sós mogyoró helyett sima török mogyorót törtem a tetejére. Kicsit sajnálom, hogy így kimaradt a sós jelleg, legközelebb úgy fogom készíteni, mert lesz legközelebb, természetesen! A házi készítésű karamell öntetet is boltira cseréltem, idő hiányban szenvedek mostanság... Ennek ellenére a sütemény remek lett.




Hozzávalók


- 20 dkg liszt

- 30 dkg cukor

- 1 csomag sütőpor

- 45 dkg tejföl 

- 10 dkg reszelt csokoládé (nálam fele ét, fele tej)

- 100 g (sós) mogyoró

- házi karamell, vagy karamell öntet

Elkészítés

  1. A sütőt előmelegítjük 180°-ra.
  2. A folyékony és a száraz hozzávalókat külön összekeverjük egy tálban, majd a folyékonyhoz szórjuk a szárazt és elkeverjük. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük, a tetejét megszórjuk a durvára vágott mogyoróval.
  3. 25 percig sütjük, karamell öntettel leöntve tálaljuk.

1 megjegyzés:

  1. Fincsi süti lehet! Imádjuk a snickerset, úgyhogy nálunk nyerő lenne! :)

    VálaszTörlés